目醒めた世界へ 

想像してください。「自然と調和したテクノロジーが発達した世界」を「豊かさ」がもたらされ、地球に住むすべての人が「愛」で生きる事ができます。「平和」がやってきます。「自由と主権」が保障されます。そんな世界を作りたいのです!〜オーストラリア・ユーカリの森から〜

「未接種者との戦争の敗北宣言」と理解しました。

前回の「茶番劇の終わりは間近」のUP後、indeepさんのところで翻訳されていたアメリカのカトリック系サイトの意見記事を読みました。茶番劇の終わりを感じさせる記事です。書いている方は「匿名のワクチン接種を受けた作家」だそうです。私はここオーストラリアでまさにワクチン戦争の未接種者で迫害される経験をしましたので、接種した方からのこのような謙虚で共感を伴った意見の表明には感慨深いものがありますし尊敬します。なのでここにそのまま引用させてもらいたいと思います。

indeep.jp

ワクチン未接種者の戦争が消えたことに誰もが感謝すべきです

そして、私たちは皆、ワクチン接種を受けていない人たちに心からの感謝の気持ちを見つけようとすべきです。

Covid が戦場だったとしても、ワクチン未接種の人たちの体はまだ暖かいでしょう。ありがたいことに、任務は放棄されており(※ ワクチン義務がなくなったというような意味だと思います)、戦争の両方の人たちが新しい正常に戻っています。

ワクチン未接種者たちは過去 2年間の英雄であり、彼らは私たち接種者全員に対しての素晴らしい試験としての対照群であり、Covid ワクチンの欠点を浮き彫りにすることを可能にしました。

かつて私たち接種者は、ワクチン未接種の人たちを精神的に破壊しようとしていました。私たちが彼ら未接種者たちに何をしたのか、彼らに「科学」で何を強制したのかについては今は誰も話したくありません。

完全にワクチン接種された場合の免疫力の低下は、社会内の他の人々と同じリスクプロファイルを持っていることを私たちは知っていました。ワクチンを接種していない人たちは少数派ではあっても、それでも私たちは彼ら未接種者たちに特別な迫害の印を付け続けました。

彼らは自分たちの体と医学的自治を国家に引き渡すことは、「より大きな利益のために正しいことではない」と述べました。

オーストラリアのいわゆる健康専門家たちや政治指導者たちの多くは、職場、友情、家族の集まりで戦いを繰り広げ、ワクチン接種を受けていない人々の生活を、ほとんど生きていけないものにすることを目標としていたことを認めました。

私たちは、正義から絶対的な残酷へと素早く移行しました。私たちは当局や健康の専門家たちに、ワクチンを推奨した責任を負わせるかもしれませんが、社会に生きている人たちは誰でも、あのようにうまく配置された罠に足を踏み入れさせるようとしたことに対して責任を負わなければなりません。

私たちは、私たちの体の内部に入るものに関しては、原則的に反対が貴重であることを十分に知っていたにもかかわらず、これを行いました。効果のないワクチンの接種を。

権力に目がくらんでいる政治指導者たちによる数ヶ月の設計されたロックダウンの後、誰かに責任を負わせて火刑に処するのは気分が良かったので、私たち接種者はワクチン未接種者のスケープゴートを楽しんだのです。

私たちは自分たちの側に論理、愛、そして真実があると信じていたので、ワクチン未接種の人たちの死を願うことは簡単なことでした。

一般的な準拠に拠らないことを嘲笑し続けた私たち接種者側は、彼ら(未接種者)の勇気と原則に当惑し、ワクチン未接種者の理屈が成功するとは思わなかったため、私たちは迫害と嘲笑を続けたのです。

ボニー・ヘンリー、テレサ・ラム、ロリ・ワナメーカー、アンソニー・ファウチ、トルドー、およびその他の著名な役職の何百人ものキャストたちは、公共の場でワクチン接種を受けていない人たちを非難し、ソーシャルメディアの怒れる暴徒たちを煽った責任を負う必要があります。

暴徒たち、マスクのナチズム、そしてワクチンの弟子たちは、ワクチン未接種の人たちが「屈しなかった」ことに困惑しました。義務にその程度の力しかなかったことに当惑しました。

大手製薬会社、ビル・ゲイツと彼の多くの組織、そして世界経済フォーラムによる支配を終わらせたのはコンプライアンスではありませんでした…。その支配を終わらせたのは、私たちが嘲笑し破壊しようとしていた人々のおかげだったのです。

私たちは皆、ワクチン未接種者に対する内面の感謝を見つけるよう努めるべきです。彼らの忍耐力と勇気が私たちが間違っているのを見る時間を私たちに与えたにも関わらず、私たちは彼らを憎むことによって満足を得ていたのです。

したがって、今後仮に、Covid やその他の病気やウイルスによる統制命令が戻ってきた場合でも、うまくいけば、私たちの多くが目を覚まし、権力と統制に重点を置いた権威主義の高まりに気づくでしょう。それらの権威主義は、私たち人間の幸福には興味がありません。

ワクチン未接種者の戦争は消えました、そして私たちは皆それに対して強く感謝すべきです。

www.lifesitenews.com

www.lifesitenews.com

私達を責めた人々にこの記事を送ってやりたい願望がありますが、こういう物は自分で見つけないと意味がないんですよね。こちらから提示すると逆効果になってしまいますからね。私たちが接種しない事を責めた人達は今ただ沈黙してますよ。みんな何もなかったように振るまってます。もしくは未だにコロナの恐怖の中に暮らしています。ワクチン信者の義理の両親なんて4回接種して、その上インフルエンザも打っています。義理の父なんてさらに治験中の血栓を防ぐ新しい薬のショットも打ってコロナを恐れて暮らしているようです。(まぁ私達に会いに来ないので助かっているのですが🤣元気なようですよ。それはそれですごいと思います!)

ニュースの記事ってなくなってしまうこともあるので英語も貼り付けておきます。

Everyone should be thankful the war on the unvaccinated was lost

And we should all try to find some inner gratitude for the unvaccinated, whose perseverance and courage bought the vaccinated the time to see we were wrong.

Wed Jun 22, 2022 - 4:24 pm EDT

Editor’s note: The author of this piece is an anonymous vaccinated writer.

(LifeSiteNews) – If Covid was a battlefield it would still be warm with the bodies of the unvaccinated. Thankfully, the mandates are letting up, and both sides of the war stumble back to the new normal.

The unvaccinated are the heroes of the last two years, as they allowed us all to have a control group in the great experiment and highlight the shortcomings of the Covid vaccines.

The unvaccinated carry many battle scars and injuries, as they are the people we tried to mentally break, yet no one wants to talk about what we did to them and what they forced “The Science” to unveil.

We knew that the waning immunity of the fully vaccinated had the same risk profile as others within society – as the minority of the unvaccinated – yet we marked them for special persecution.

You see, we said they had not “done the right thing for the greater good” by handing their bodies and medical autonomy over to the State.

READ: Male fertility drops ‘significantly’ in months following Pfizer’s COVID jab: study

Many of the so-called health experts and political leaders in Australia admitted the goal was to make life almost unlivable for the unvaccinated, which was multiplied many times by the collective mob, with the fight taken into workplaces, friendships, and family gatherings.

Today, the hard truth is none of it was justified. We took a quick slide from righteousness to absolute cruelty. We might lay the blame on our leaders and health experts for the push, but each individual within society must be held accountable for stepping into the well-laid-out trap.

We did this despite knowing full well that principled opposition is priceless when it comes to what goes inside our bodies, and we let ourselves be tricked into believing that going into another ineffective lockdown would be the fault of the unvaccinated and not the fault of the toxic policy of ineffective vaccines.

We took pleasure in scapegoating the unvaccinated because after months of engineered lockdowns by political leaders blinded by power, having someone to blame and to burn at the stake felt good.

We believed we had logic, love, and truth on our side, so it was easy to wish death upon the unvaccinated.

Those of us who ridiculed and mocked the non-compliant did so because we were embarrassed by their courage and principles and didn’t think the unvaccinated would make it through unbroken and we turned the holdouts into punching bags. Bonnie Henry, Teresa Lam, Lori Wanamaker, Anthony Fauci, Trudeau, and the other cast of hundreds in prominent roles need to be held to account for vilifying the unvaccinated in public and fueling angry social media mobs.

RELATED: ‘Let them die’: Canada’s largest newspaper promotes hostility toward the unvaccinated

The mobs, the mask Nazis, and the vaccine disciples have been embarrassed by “betting against” the unvaccinated because mandates only had the power we gave them.

It was not compliance that ended domination by Big Pharma companies, Bill Gates and his many organizations, and the World Economic Forum… It was thanks to the people we tried to embarrass, ridicule, mock and tear down.

We should all try to find some inner gratitude for the unvaccinated. We took the bait by hating them because their perseverance and courage bought us the time to see we were wrong.

So if mandates ever return for Covid or any other disease or virus, hopefully, more of us will be awake and see the rising authoritarianism that has no concern for our well-being and is more about power and control.

The war on the unvaccinated was lost and we should all be very thankful for that.